fredag 18 november 2011

jahajah

Igår började dagen bra..men sen blev allt ba ohmygod!
Några smått dryga personer börja tjaffsa om ingenting på bdb -.- 

~
Han: -å vem fan e du då?  
 
Hon: -oh vaffan mena du med det?;s  
 
Han:-hon eller jag?:s
 
Hon: -hon :S
Hon: -hon verkar ju vara lite tappad :/  
 
Han:-inte liiiite heller...xd
 
Hon: -hahahha xD
 
Han: -kondomen sprack säkert...;)  
 
Jag: -ni gjorde min dag<3<3<3<3<3<3<3
men det finns ju finare människor än er 2 ;)
btw så tar jag inte åt mig ett skit av vad ni säger så fortsätt bah.  
 
Han: -du går alltså på utseendet.. hmm vilken pajasxd har inget att säga dig mer än att insidan är det viktigaste:)  
Jag: -jag vet att insidan är det viktigaste , men eftersom jag inte känner er så fick man inte så bra uppfattning av vad ni skrev heller^^
 
Hon : -HAHA TA ÅT DIG MER!
klart man kommenterar dig näru är omogen och skriver en sånn kommentar om honom?
det enda vi skrivit är uppfattningen vi fick av dig efter den kommentaren;)  
 
Jag: -haha herregud 
 
Hon: -precis, så tänk nästa gång innan du skriver;)
 
Han: -du kanske är en sådan tjej som inte börjar lära känna killen.. varför har du min tjej på bdb om du inte känner henne? idiot.  
 
Jag: -jag har faktiskt ingen aning om hur jag är vän med henne. Men jag pallar inte tjaffsa med nån av er och vill inte bli 'otrevlig' heller. så förlåt för all skit och missförstånd  
 
Hon:-patetisk..  
 
Jag:-ja verkligen. ett förlåt är jätte patetiskt, så vad ska man säga då tycker du?  
 
Hon: -bättre att inte skriva alls från början om du inte är ute efter '"tjaffs"  
 
Jag: -men nu har jag ju redan kommenterat, och jag säger förlåt och du tjaffsar vidare.  
 
Hon: -sa exakt som jag tyckte nu är det du som fortsätter. har inte tid med dig nu, har verkligen bättre saker för mig
 
Jag: -det har jag tyckt hela tiden okey? fan vad du tar åt dig av ett förlåt
 
Hon: -tydligen gjorde jag inte det i och med det jag skrev;) men som sagt har bättre sakerför mig nu  
 
Jag: -haha sluta kommentera då? :)
men jag har sagt förlåt och hur många gånger ska jag behöva säga det?
inge mer tjaffs snälla? 
 
Han: -tycker du ska ta bort min tjej från bdb och skaffa ett liv! så trött blir ja på nolifers som dig. gå och sminka dig istället clown!-.-''
 
Jag -tack jag ska tänka på det  
-btw,din tjej är ju snäll iaf :)  
 
Tjejen: -wtf vą blire xf
 
Han: -den där äckliga saken börja...
~
Herregud haha xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar