tisdag 22 november 2011

OMG LOL FML FFS

Ojojojojojojojoj!!
Jag har inte kunnat blogga på typ 3 dar! :c
Jag dör.
r.i.p</3
Men iaf! I Lördags åkte jag på kapten Röd<3<3<33<33<333<33<3<3<3
Med Adina! :D
,Och då träffade jag Emilia och Oliwia btw :3
Fina människor det ja<3

Ooooch i söndags så for jag,Jessica och Sanna till Medborgarskolan och repade (L)
Sen gick vi på max och köpte strips.
Meen! när vi skulle gå till RC så gena vi typ och skulle gå ner för en liten backe som det var grås och lera i. Och då hade jag såklart mina superhala tygskor!! Så jag ramlade..men precis när jag gled så kom jag upp igen typ. Min VITA jacka blev inte så vit.. plus att mina byxor var helt leriga :$
Omg..haha

Och sen igår på lektisonen så lyssnade jag på Kapten Röd och helt plötsligt så nös jag till och började blöda nåt så djävulskt med näsblod! Det var hemskt. Jag hatar att blöda näsblod.. Och det var inte lite heller ;$

Men idag har det nog inte hänt nåt så intressant direkt.. Pappa ringde och sa att jag skulle gå till Niklas efter skolan för att pappa och Dan skulle hjälpa nån med en skoter..  så nu luktar min jacka skoterrr(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
MEN aa nu ska jag äta. Puss hej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar