torsdag 29 december 2011

DÖM INTE FOLK EFTER NÅTT RYKTE! SKAFFA ER EN EGEN UPPFATTNING!

Jag vet att jag kan vara kaxig
Jag vet att jag kan vara dryg
Jag skämmer ut mej otroligt mycket, men för ett få va glad gör jag fan vad som helst.
Jag vet precis hur jag är!
 Men jag kan faktiskt vara otroligt snäll ibland ska ni veta!
Less på skitsnacket som går!
Och jag är tyvärr ingen slampa ni som så gärna verkar vilja de:) haha herregud nej!
Visst jag erkänner jag har haft ganska många killar, men funkar det inte med en person så funkar det bara inte för ni känner inte mej och vet inte hur jag uppfattar folk som och vad jag trivs med och är trygg med.
Så tycker ni kan täppa igen kakhålet och skaffa er en egen uppfattning om mej innan ni tror på bullshiten
Va ba de jag ville säga tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar