torsdag 29 december 2011

hehee

Iiiiii tisdags så var jag på stan med moster :] mys <3 jag köpte ett par assköna tjocksockar :3 och ett assött Barncanserfonden armband typ ^^ seen köpte jag en tröja också.Sen vare ju en massa smexiga ryssar ute på stan också ;)) Och igår så var jag på stan med Adina! Vi typ gick runt & runt.. sen köpte jag 2 par örhängen och ett halsband :) och adina shoppa som om hon aldrig gjort nå annat :D , vi tog bussen hem vid 18.40 och drog hem till adina å såg på film :) eller först så gjorde vi makaroner&korv höhöh.. men en MASSA chili & vitpeppar :]]
ååå idahg så ska jag ner till stan och sova hos efterlängtade Ylva! Vi få la se va vi hitt på jaow.
och på nyår så SKA JAG VARA MED DIG ADINA?!?!?!!?!?!?!?! RIGHT!? . PUNKT.
hare bra nu den här vintern utan snö ♥

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar