lördag 10 december 2011

jahaja

Igår så var jag och Adina på stan och köpte julklappar :D så jag har typ inge pengar kvar på kortet </3
,och det var STORM JAA! DET KAN MAN SÄGA! när vi åkte ner till stan så såg vi en buss som hade kört av vägen och hamnat i ett krondike xD och sen i rondellen vid coop så hade ett par ungdomar också kört av vägen :_s och det blåste lite bara LIIIITE . mhm. och all snö har ju försvunnit också! jag typ dör. jag hatar slask :c
å idag så har jag hjälpt mamma på jobbet och sen så gock jag och Adina till plan och skulle kolla lite på cuoen där, men de t var tråkigt så vi gick. Men på vägen så mötte vi nåra lag som gick från ica, och då börja vi kaxa lite med dom (a'
Dom var så söta haha (L)
Jag saknar dom nästan. btw, Vadå Brödgäng? småsten ska inte gå på berg eller hur? jaop.
Men nu så har jag och Adina gjor carbonara och vi är så JÄKLA MÄTTA USCH.
jag eller ja vi mår illa :c sen ska vi typ se på film också :3
meen nu okrartdfr jag inte skriva mer hejdå ╦
☺ ☻ $ - N Y Õ T Ù § ╚ { A Ä █ # 1 : P ¥ î ¨ \ ↑0 ◘◙ Z  o ♦ Ø Ä   | ß n Ý20 s
lite stavfel kommer också. ba så du ni ja du vet . (L)(L)(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar