söndag 4 december 2011

Vilhelmina , SKog

jag har inte bloggat på hela helgen jagvet. meeen nu kommer ett inlägg med massa bilder och text :3, i helgen så fåljde jag med Adina till Vilhelmina Skog, alltså hennes stuga dårå. och det har snöat där! (L)(L)(L)(L) så vi gick ut och mulade varandra lite grann ehehe ;3 och asså det blir mörkt väldigt tidigt nu! :o typ vid 3.. och jag har upptäkt att jag älskar Nygårdas julmust! inte Apotekarnas...och igår så var jag och Adina VÄLDIGT duktiga och pluggade i typ 6 timmar :'3 Men en läskig sak ör att jag och Adina är typ aslika! :o Vi har ALLT gemensamt juue xd AWESOME! :D:D:D:D:DD:D:DD:D:D:D:D:D äntligen nån som är lika mig ändå..och det var typ snöstorn där ett tag btw :o
liten kulig grej nudå : 
"Jag spankar mig på rumpan"
Adina: vad gör du?
Jag: jag skulle kolla om det var nå damm.
~10 minuter efter~
"Adina slår mig på armen"
Adina: jag skulle bara kolla om det var nå damm.
Jag : vilken Adam?
random xd

BILDBOMB:
~ kolla Adinas blogg för mer bilder http://adinajaaou.blogg.se/

















♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar